Menu
EUR
  • Vóór 16:00 besteld? Zelfde dag verzonden!
  • Whatsapp +31634065661
  • Gratis verzending boven € 25,-
  • 7 dagen per week open!

BESTELLINGEN & BETALINGEN


Hoe te bestellen

Selecteer de producten die je wilt bestellen en voeg ze toe aan je winkelmandje. Controleer je winkelmandje voordat je afrekent, bevestig je bestelling en selecteer je betaaloptie om de bestelling af te ronden. Nadat de bestelling is geplaatst, kunnen we deze niet meer aanpassen. Je hebt zojuist je item besteld! Je ontvangt binnenkort de orderbevestigingsmail.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
De post wordt bij ons elke dag tussen 16:00 en 18:00 opgehaald in de winkel. Nadat de bestelling is geplaatst, is het alleen mogelijk om deze te annuleren of wijzigen voor 16:00 door ons even te bellen op +31703584800 Mocht het pakket al verzonden zijn moet je hem retourneren volgens de voorwaarden van ons retourbeleid.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Wil je je bestelling wijzigen? Retourneer dan het product en plaats een nieuwe bestelling voor het juiste product via onze online winkel. Je ontvangt de terugbetaling voor het geretourneerde item zodra wij die weer ontvangen hebben. Een verkeerd afleveradres ingevoerd? Neem dan contact op met ons via telefoon, whatsapp of e-mail. Doe dit dan zsm en voor 16:00

De prijs van een item is verlaagd sinds ik mijn bestelling heb geplaatst.
Begrijp alsjeblieft dat onze prijzen kunnen veranderen, afhankelijk van de huidige trends, promoties en voorraad. Als de prijs van een product is verlaagd maar je het al hebt besteld, neem dan contact met ons op en uiteraard zullen wij je compenseren. Soms besluiten wij iets af te prijzen en bestellingen kort daarvoor kunnen wij niet naar aan zien komen. Ook wij zijn mensen ;-) 

Waarom heb ik geen orderbevestigingsmail ontvangen?
Controleer alsjeblieft of je binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling een orderbevestiging hebt ontvangen. Het kan zijn dat deze in je spamfolder is beland. Als de e-mail niet in je inbox staat, is de betaling misschien mislukt of nog in behandeling, wat betekent dat je bestelling nog niet is bevestigd. In dat geval raden we je aan je bankafschrijving, PayPal-account of creditcardafschrift te controleren. 


Als het bedrag daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven en je de bevestigingse-mail niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op en wij gaan je helpen.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
We bieden de volgende betaalmethoden aan:

Apple Pay, PayPal, iDEAL, Bancontact en Creditcard (Mastercard, American Express en Visa). In3, Klarna.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »